Sommar!

Idag har temperaturen utomhus legat runt 18 grader = sommar? Njä, snarare riktigt varm höst. Just nu är det jobbigt att veta vad man ska ha för täcke på hästarna, kallt och regnigt ibland och ibland upp emot sommartemperaturer. Vädret spelar oss ett spratt i alla fall.
 
I torsdags fick Cola hoppa banan som skulle vara till Pay And Riden i Åstorp senare, jag hoppade lite innan den började. Det gick faktiskt riktigt bra, fick till det helt okay och alla hinder låg kvar och vi hoppade bara den en gång, perfekt. Nu blir det en träning till innan HFRK veckan, där jag och Cola ska hoppa ett par dagar.
 
(högt, grönt gräs är väll förknippat med sommar?)
 
Mitt måålarprojekt med de bommar jag har hemma börjar ta slut, perfekt. Ni ska få se reslutatet sedan, jag tror en del av er kommer få se de i verkligheten också om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0