Börjes

Varje år sedan man var riktigt liten har man fått hem katalog från Börjes, och alltid tyckt att det varit så stort och haft så mycket saker.
 
När jag var yngre åkte vi en gång till Börjes i Tingsryd bara för att handla, jag upplevde det som ganska stort då, handlade en del vad jag kan minnas.
 
Nu när jag har varit i Tingsryd och tävlat i två år har det blivit att man gått till Börjes för att handla. Varje gång har vi bilivit besvikna, det är ganska litet. Många saker var utgallrade och fanns bara i stora eller små storlekar (jag har tur som kan ha L i vissa kläder). Kingsland grejerna Börjes hade var inte speciellt billiga heller, men Börjes egna grejer ligger ju ganska bra i pris.
 
Jag fick med mig några en skjorta, en tröja och en massa stängselgrejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0