Elände

När jag var på väg hem i fredags från Lule. Så på Arlanda plötsligt och sammanträffande nog så flög en förkylning på mig, jag som just flugit till Arlanda, sen när jag flög från Arlanda och hem blev det bara sämre...
 
Sen har jag varit jätte dålig hela helgen och är fortfarande jätte förkyld, men jag har vägrat ligga i sängen. Utan hästarna har blivit ridna, jag har varit på praktik i många timmar också de senaste dagarna. Sista dagen på praktiken är i morgon så sen blir det fullt ös med hästarna, men det är det redan. Alla ska ridas så mycket som möjligt och jag ska försöka hinna klippa lite också. Cola får dock vänta pga tävling i helgen, då hon är ganska bökig att klippa. Tarisen hade jag faktiskt planerat att klippa på torsdag eller fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0