Ibland blir det inte som man tänkt sig...

Igår morse skulle jag träna Cola, trodde jag. Tar ut henne i stallgången, inser att bakskon bara sitter fast på ena sidan. Blev ingen träning för Colas del, bara släppa in henne i boxen igen.
 
Tarisen fick rycka ut och träna i stället, även om det inte var tänkt så, i alla fall super bra, jag har börjat testa rida/hoppa Tarisen på hackmore numera, det gick hur bra som helst. Jag tror Tarisen är lite tjinkig med bettet, hon trivdes inte alls med bettet jag tävlade på. Hon blir för tjurig på det och tycker jag bestämer aldeles för mycket (Tarisen är en dam med lite eget humör).
 
Hem, drog av skon på Cola, tejpade hoven ordentligt med silvertejp, joggade henne lite lätt. På kvällen kom hovslagaren och slog på skon. Men Cola var tvungen att bli riden innan kvällen.
 
Curre motionerades också.
 
Sen var det bara till att packa på rekord tid, tänka vad man skulle ha med sig. Åka ut till flygplatsen och sätta sig på planet och sedan byta plan, sen landade jag jätte sent här igår kväll.
Tarisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0