*



Fin ponny! Vad heter den, hur gammal är den och vad har den gjort?
Här hittar ni inlägget jag skrev


Ponnyn är en D-ponny som jag hade hemma på tillridning. Ponnyn heter Satin Dolly, det var med andra ord inte jag som ägde henne. Hon är född 2003 alltså 7 år idag, men när jag lånade henne förra hösten var hon ju bara 6 år och gick ungponny med mig.
När jag började rida henne hade hon inte gjort så mycket, vi tävlade på cirka 5 tävlingar och hoppade tom fd LC+5 (95cm borde de vara för en D-ponny?) med bra resultat, en rivning eller så, vi hade lite otur.



Ni vet väl att ni när som helst kan ställa frågor till mig antingen i en kommentar eller i ett mail till mig [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0