Carro träning

Idag tränade jag Tari för Carro, jag är faktiskt lite små sur på min mamma, hon vägrar alltid ta kort eller filma. Det är därför jag inte har några nya bilder eller filmer.

Träningen idag gick i alla fall jätte bra. Började med att hoppa samma övning som förra veckan, fast på lite andra galoppsprång idag skulle jag rida på 5 å 3 och sen 4 å 5. Det gick riktigt bra, inget missförstånd. Det ända som hände vara att jag ibland inte blev riktigt klar i tid.

Sen hoppade jag bana med den övningen i också, även det gick jätte bra, förutom ett missförstånd på ett hinder som man var tvungen å rida en liten konstig och svängig väg till, där använde jag bara handen och glömde benen. Därför blev det ett stopp på köpet.

Hoppade banan på cirka 1,20 och det gick jätte bra! Tari hoppade jätte fint och var duktig idag på träningen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mamma försöker så gott hon kan. Idag resulterade det i filmer på mindre än 1 s och två bilder typ! :P

2010-06-16 @ 21:46:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0